2014 → 2015 EVERYDAY WILL BE A GREAT DAY

Read in English version HERE.
      從2012年開始設置了這個部落格,如今已經是2015年的第一天了,其實也沒有很認真在經營這個部落格,衝其數就是我發發一些不願意在Facebook上不想直接公開的一些事情,有時覺得自己很白癡,寫文章的方式與人稱也時常改變,完全沒有一個既定的模式。
       我想,這應該就是我的方式吧,這個部落格經歷了我人生很獨特的一段時光,從剛上大學的快樂新鮮人,父親突然過世,決定一個人踏上美國這塊土地在芝加哥展開打工旅行之旅,成為一名護理師並且有機會到美國俄亥俄州見習當個短暫的留學生,到現在我已經是個大學三年級的人了,在這段時間裡我遇到很多特別又精彩的人,每個人身上都帶有自己的故事,更謝謝他們在我生命中留下足跡與幫助,在自己一個人LA的旅行過程中也有許多的領悟及看見,感謝上帝使我的眼界更寬廣了,雖然我在很多事情上還是有很多的不足,但我期許2 0 1 5 年能是個更精彩的一年,我能身體力行去實現我更多的夢想,不浪費每一天,使 Today will be a Good day 變成 EVERYDAY WILL BE A GREAT DAY。當然這個部落格也會繼續寫下去直到我找到一個完整的模式: )。
DANIEL 2015.01.01
Since 2012 the blog was created, now is the first day of 2015. There's a lot of story happened in this three years. Be a freshmen in University, my farther passed away, I went Chicago for work and travel program, being a nurse and have a chance to went to University of Toledo in State Ohio be a temporary student. I met a tons of special people with their own unique story and travel alone make my vision wider let me where i need to work more harder. Hope 2015 is another wonderful year, even can have more incredible experience, make the words "Today will be a Good day" to " EVERYDAY WILL BE A GREAT DAY". 

Share this:

CONVERSATION

0 意見:

Post a Comment